Kuka mää oon? Kuka sää oot?

Kaikki joutuu varmaan jossain vaiheessa elämäänsä tän kysymyksen äärelle. Kuka mä oon? Miks oon tällanen kun oon? Haluanko olla tällainen ja millainen on unelmien minä?

Se on sellainen kysymys, johon löytyy varmaan pitkin elämää vastauksia. 

Saa leikkiä tutkijaa - tutkimuskysymys kuuluu: kuka mä oon?

 

---------------------------------------------------------

Elämä ei aina (välttämättä) ole yhtä mainoskuvien hohtoa. Jokaisella on omat hidastajansa ja rankat aikansa.

Silloin huomaa jotenkin ajautuvansa tuon tutkimuskysymyksen äärelle. Miksi mulle käy näin? Mitä mää haluan mun elämältä? Olenko tyytyväinen?

 

Itse kuulun siihen ihmisluokkaan, jotka miettivät ja pohtivat aika paljon. Joskus ehkä liian paljon.

Näitä kysymyksiä on tullut mietittyä pitkin tähän astista elämää - ja erityisesti viimesimmän vuoden aikana.

Kun elämä ei aina kerrokkaan, miksi ei hymyilytä - on vaikea luottaa mikä on se vahva kallio. 

 

Toisaalta jos jaksaa pyöriä myös siellä mudassa, osaa luultavasti myös arvostaa puhtautta. Niitä helpompia hetkiä ja elämän iloja!

 

Kuka sää oot? 

Muisetaan kuunnella itseämme, mutta myös toisiamme <3

xoxo sigrid

 

    IMG_5563%20%E2%80%93%20kopio.jpg

(Selfiet on kivoja!)

 

 

 

 

 

Kommentoi ihmeessä, mitä ajatuksia näistä postauksista herää :)